Galicia 1920 -1930. Automoción e Historia. ¿Felices Años 20?

Autor: Fundación Jorge Jove | Edita: Fundación Jorge Jove | Ano: 2019 | Colabora: ANJOCA | Idioma: Español

Este libro constitúe o que será o volume nº 4 da Colección Automoción e Historia. Nel móstranse os fitos máis importantes da historia dos anos 20 no ámbito internacional e nacional, realizando unha referencia importante a Galicia. A arte e os fitos tecnolóxicos están presentes, do mesmo xeito que pequenas pinceladas da historia da automoción.

Neste volume, ademais, realizamos un percorrido polo proceso de restauración dun De Dion Bouton-Varro 10 HP e facemos referencia a José Barro, empresario de Viveiro (Chavín), Lugo, emprendedor e pioneiro da automoción en España que carrozaba vehículos De Dion, importando os seus chasis e motores.