FELICES AÑOS 20, El automóvil y sus circunstancias

Autor: Fundación Jorge Jove | Edita: Fundación Jorge Jove | Ano: 2015 | Colabora: ANJOCA | Idioma: Español

A Fundación, desde hai máis de dez anos, traballa na edición dun libro por cada década da historia da automoción, desde a aparición do primeiro automóbil de combustión interna ata os anos 90.

Mostrar a automoción e a historia dos anos 20 utilizando como fíos condutores a historia, a automoción, os fitos tecnolóxicos e as artes, con especial fincapé no cinema, foi a temática da exposición celebrada en ExpoCoruña. Este foi o momento elixido para a presentación deste libro, coincidindo coa Feira de Autónomos.

Esta publicación distribuíuse a persoas de diferentes idades, o que lle permitiu á fundación recompilar un conxunto de opinións moi enriquecedor que permitirá realizar a Colección Automoción e Historia adaptado a perfís de maior aceptación.

Durante a exposición, vendéronse exemplares deste libro cuxo importe total recadado se doou a cinco institucións sen ánimo de lucro presentes no certame.